Sunday, April 17, 2011

goodbye!!!!!

assalamualaikum.......




lme asenye xupdate blog nih......
n hri ni terasa rajin plak utk mcoretkan berapa perkara yang pling 
manis n gembira bg aku....

1) kawan aku da berbaik semula dgn aku....
2) xlame lg aku akan tamat bljar n mdpt diploma dlm kos pndidikan ini...
alhamdulilah.....smoga ALLAH pmudahkan sgla urusan ku......
3) Insyaallah aku akn mymbung lg pljran ku hgga kpringkat ijazah di UIA.....dlm kos pguruan bahasa arab..

*
*
*
*
*

masa utk berpisah semakin hampir...rsa sayu smkin trasa...pahit getir utk mdapat sgulung
diploma xkan ku lupakan...
bahkan ianya bakal mjd kenangan yg trindah dlm hdup aku....
org kata....mse blja kna rasa susah...kalau xrase xdela kemanisan 
dlm pjuangan 2....
&
 smoga ukhuwwah yg terjalin akan tros bkekalan...hngga keakhirnya....=)




No comments:

Post a Comment