Wednesday, March 30, 2011

Pratikum....oh...pratikum.......KU?????

ASALAMUALAIKUM............
Emm....da lme xpost kt blogg ni...huhuhhuhuh.....

emmm.....so mlm ni dthp keboringn yg melmpau aku telah mupdatekan blog
nie.....

mlm ni aku nk cte sal pratikum ku yg xbpe nk hari lg ni.....
takot gler.....siyes......
aku dpt kt SRA AN-NUR SRI  KUNDANG....

okla 2 xjaoh dri uma....em...yg bmain dlm fkirn ku skg cne keadaan  
aku mse mgjar nty...mcm2 kna urus n lkukan.....
kna thn dgn bdk2......

Esok JAWI  nk dtg KUIS....utk bri tklimat kpd kmi...pluang bkerja di JAWI telah 
dbuka....& ddowang tgh mcri guru-guru yg lyk utk mmgang jwtn tetap tsbut...

so....knla bsdia....utk dpt jwtn 2...insyaallah...ade rzki ade la kn...
klau xdek aku akn smbung blja dlm amik dgree.....pjuangn xpnh akn bhnti n slesai 
hnya diptghan jalan sje........




No comments:

Post a Comment