Wednesday, March 9, 2011

******** menghitung hari ********

Jeng....jeng.....
im home!!! huuuuuuuuuuuuuuuuuuu...=))


mehle nk cer cket ni...
ate....cer nye cm gini.....
mula2....pg td da siap2 nk g cls...tp ble da smpy jalan membe kate xdek class......huuh!!! bngang ati....sb dowg da taw smlm ag tp xgtaw aku....trokla dpt classmate cm ni.....mympah...tp xpekla....ade hikmh dsbliknye la 2.....(REDHA..............Je)




pas2 aku surf la tenet...nk cri skola utk prtikum nty.....aku surf pye surf dpt la snarai skolah yg dlm pmrhtian aku.....antara sekolahnye ialah......





SRA Kuang




SRA An-Nur Seri Kundang

  

SRA Taman Dato Harun



SRA Simpang Empat BNO




aku da susun da ikot kpentingan tu, dr plhn ptma aku hgga yg last.......n pd sape2 yg nk surf n usya2 tmpt pratikal kowang blh la surf kt website jais okei~~~


emmmm...pe lg ek aku nk mmbebel kt sni ye......haaa!!!
ri jmaat smpy ri isnin ni aku kna g kem kt pd.....KEM BINA INSAN GURU........huuhu(ase mo nges!!!)
xpek...kuatkan smgat okei~~~


                                      CHAIYOK2!!!!




No comments:

Post a Comment